A Steaua-CFR margójára

Megnéztem a Steaua-CFR mérkőzést a tegnap. Bár ne tettem volna… Ilyen pocsék játékot rég nem láttam a CFR részéről. Egy gól és ennyi. Fejetlen támadások, semmilyen helyzet, a kapu közelébe sem ért a kolozsvári csapat, pedig jó ideig emberelőnyben játszott. A védelem, mint mindig, gyenge volt, a katonacsapat játékosai kedvükre szórakozhattak a CFR kapuja előtt. Mi az oka ennek a gyenge játéknak?

Véleményem szerint az első probléma az állandó edzőcsere. A csapat fejetlensége a kispadról ered. Nagy hiba volt Maurizio Trombetta eltávolítása. Rosszabbak lettünk, mint a bukaresti csapatok. Jön az új edző, távozik az új edző… Lehet, hogy nem mérvadó az új portugál edző munkájának elemzése ennyi idő után, de az elmúlt mérkőzéseken én csak a csapat fejetlen játékát láttam. Nézegetve ezt a csapatot, nem tudtam eldönteni hogyan tudott ez a gárda helytállni a BL-ben. És az egyedüli válaszom, az edző jó taktikájának köszönhetően.

Nagy összegért hoztak a télen játékosokat, a pályán mégis rendszeresen látom az elefántcsontparti Traoret és Vierat, akik játékán sokszor csak nevetni tudok, hiszen egyik lábuk botlik a másikba, mozgásuk jobban hasonlít egy struccéhoz, mint profi játékoséhoz. Hol van Ruiz a csatársorból? Hol vannak az új szerzemények? Hol a szerb csodacsatár? És ami a legfontosabb: hol a jó játék?

A CFR játékát nézve ez a csapat lassan összeesik. Nehéz meccsek sora következik, és nem látom, hogyan lehetne lépést tartani a Dinamoval, Urziceni-el és a Temesvárral. Márpedig ezekkel a csapatokkal hamarosan mérkőzni kell… BL részvétel jövőre? Jó lenne ha az UEFA kupába (jövőtől Európa-liga) való szereplést kiharcolná a csapat. Az elmúlt fordulók alapján mit is várhatunk ettől a csapattól? Erre a kérdésre még keresem a választ…

Killyéni András

Reklámok

~ Szerző: Lóránd - 2009/04/23.

10 hozzászólás to “A Steaua-CFR margójára”

  1. Én is a CFR “bolond szurkolói” közé tartozom, tanu rá a feleségem, aki mindig figyelmeztet, hogy nem lenne szabad a mérkőzéseket néznem, mert túlságosan beleélem magam.

    Ami Traorét illeti, hibásan fejeztem ki magan: én is igéretes tehetségnek látom, de a Steaua elleni mérkőzés nagy falat volt számára. Véleményem szerint még az árnyékától is megijedt. Én is nagyon remélem, hogy kiváló csatár lesz belőle, nagy szüksége van a CFR-nek jó csatárokra, mert egyelőre Koné mellett senki sem meggyőző.

  2. Sajnos nem láttam a meccset…

    • Szerintem sokat nem veszitettel vele. Nem az eredmeny a nagy baj, mert a ghencean nem rossz az 1-1. de ha latta az ember hogy lottuk el a vazetest es az emberelonyt, akkor kicsit jon h leigya magat. alig futottak, szinte semmi akarat nem volt a csapatban. meg kellett gondolni hogy elo felvetelt nezel vagy visszajatszast, olyan gyatran mozogtak. a steaua is, halistennek

  3. en amikor a kritikarol beszeltem, András, akkor azt arra ertettem, hogy azert ne epp ennyire durvan, ne mocskoljuk ennyire oket, ahogy azt lory_ilyes is kihangsulyozta…mert ez, a CFR “bolond” szurkoloinak, ha nevezhetem igy, nem a legmelegebb…de kezdek belejonni a dologba…szoval alig varom a kovetkezo cikket…REMELEM AZ NEKEM IS TETSZENI FOG, remelem mindenki erti ezt mire ertem! 😀

  4. A cikk a valosagot tukrozi,egyreszuen tenyleg nem megy a jatek…Az elso 10perc utan harom passzt nem voltak kepesek osszekotni,ez van. Viszont felhaborit az,hogy Traoret es Vieirat kritizalja. A mult heten Traore nyerte meg a meccset, a Beszterce ellen pedig 11est harcolt ki, a Vaslui ellen pedig a szabadrugast amibol Panin majd golt lott,szoval csak lassabban az ilyen durva kritikakkal,nem lehet mindig csucsformaban.Tulzas ami a cikkben van, hogy “egyik lábuk botlik a masikba”, Traore egy igeretes jatekos es szerintem idovel kiemelkedo teljesitmenyt fogunk majd tole latni. Meglatjatok;)

  5. Kedves GreenEyes,

    Hajlamosak vagyunk akkor kritizálni, amikor valami nem működik úgy, ahogy mi szeretnénk. Ha tökéletes lenne, akkor normálisnak tekintenénk. A CFR-t nem azért szidjuk, mert nem szeretjük, hanem azért, mert minket is bánt, ami történik. Mindenkeppen megszívleljük a konstruktív kritika gondolatát, a CFR sorsát pedig továbbra is követjük, ha dicsérni kell, ha pedig kritizálni.

  6. 30%-ban egyetertek a cikkel, ellenben 70%-ban nem!!! ezt a blogot kesz siras elolvasni egy CFR szurkolonak!!! ha mar az a teny, hogy a CFR-rol irjunk mert az a kolozsvari, ugymond az a mi csapatunk, akkor fiaim, ne csak azt olvassuk, hogy szarra vertek a CFr-t, vagy, hogy bar ne neztem volna meg a merkozest, meg ilyen jellegu dolgok…olvassuk azt is, hogy mittomen tobbet vartunk volna el toluk, de sajnos nem tettek eleget elvarasainknak, DE MI BIZUNK BENNUK. ne csak mocskoljuk szerencsetleneket…nekem peldaul rohejes, hogy eddig legalabb 5 cikkben azt olvastam, hogy a jatekosok megbotlanak sajat labaikban, annyi kulonbseggel, hogy egyszer a harmadik bekezdesben szerepel, egyszer az elsoben, egyszer a negyedikben, egyszer a vegen…HA KRITIZALNI KELL, kapjunk konstruktiv kritikat!!! nem olyat, hogy “csapatocska” lett beloluk, meg strucc stilusban jatszodtak….en mast is szeretnek olvasni a blogon…pld ac milan ugymond dicseretet juventusszal szemben…mast is…ne csak ugyanazt…ez a mese lassan kezd monotonna valni, valami ujat akarok. ha lehet franciakrol irni, akkor lehessen olaszokrol is! nem kell senkinek megharagudni, ez az en velemenyem..

  7. Vitathatatlan, a CFR tavaszra teljesen összeesett. A konstancai szereplést látva, arra gondoltam annál gyengébben nem játszhatnak. De nagyot tévedtem. Bukarestben annál is alacsonyabb szintre süllyedtek. Kizárt, hogy ilyen játékkal átélik a soron következő próbatételeket. A folyamatos edzőcserével járó változások teljesen felkavarták játékukat. Mire az együttes hozzászokott volna Trombettához, jöhetett Uhrin, mire a cseh összehozott valamit a Vaslui ellen, neki is kust mondtak. És most jött Toni? Kérdés, hogy mi alapján? Eddigi tréneri karrierje ajánlhatja? A végtelenek tűnő edzői mész-jövök kedvéért azonban ismét edzőcsere. A csapat pedig továbbra vergődik. Talán ilyen gyengén nem játszottak amióta az I ligában van. Kérdés, hogy Toni megéli legalább az idény végét, vagy jöhet az 5. edző az idén? Ilyen játékkal már tényleg csak a Ligak-kupáról álmodozhatunk.

  8. Sajnos eggyeteretek!

    Muri nincs mit keressen hatul, emellet evidens hibak koze tartozik az is, hogy a cserek ossze vissza tortennek Deak nem hozza a formajat Dubit nem lattam jatszani valamit is nagyon reg ota.
    Viszont Viera szerintem bejon hatvednek, ugyebar tegnap is 2 hatvedunk volt igy nem is lehet nyerni, soot szerintem nagy szerencse, hogy kinyogtuk ezt a nyomorult kis egyenlot.
    Akarhogy is nezzuk, valoszinuleg hogy lejjebb mint a negyedik hely nem csuszunk, de annal fennebb nincs mit keressunk.

    • Tény, hogy fennebb mint negyedik hely nincs mit keressünk. De sajnos a negyedik hely korántsem biztos. A CFR-re könnyü ellenfél már nem vár, innen tovább minden meccs nagyon kemény lesz.

Vélemény, hozzászólás?

 
